Четвер
18.04.2024
07:04
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Проценківська ЗОШ І - ІІІ ступенів

 

З 3 лютого по 7 лютого 2014 року у Проценківській загальноосвітній школі проходив «Тиждень психології » Метою тижня було створення позитивного психологічного клімату в школі, розширення та насичення емоційного життя дітей та підлітків, розвиток інтересу до свого внутрішнього світу і світу іншої людини, розкриття творчого потенціалу школярів.

 

Протягом тижня проводились різноманітні заходи: акції, заняття,тренінги, ігри.
Розпочався тиждень з  проведення акції «Квітка настрою» у якій взяло участь учні та вчителі школи.
Акція допомогла дізнатись, з яким настроєм розпочинається робочий та навчальний день, що дуже приємно, більшість її учасників обрали кольори, які символізують радісний та приємний настрій.

 Соціальним педагогом  Дахно Л.М було проведено заняття з елементами тренінгу  з учнями 4 класу «Умій дружити». Метою цього заняття було згуртувати класний колектив, виявити індивідуальні особливості кожної дитини, підвищити самооцінку замкнутих дітей, розширити знання дітей про своїх однокласників, виявити лідерські здібності.

Для розвитку активної життєвої позицій, розширення представлення про себе з великим задоволенням учні початкових класів  прийняли участь в  акції «Вінні –Пух і всі-всі-всі». 

Практичний психолог Тютюнник Ю.О. разом з учнями 2 класу вирушили у «Подорож до країни Ввічливості та Здоровя». На шляху учнів чекали різні випробування, які влаштовувала Шапокляк та королева Чистоти.  Але учні докладали багато зусиль, щоб дістатися до чарівної країни та отримати ключ від неї, чим і довели, що вони є ввічливими у спілкуванні з дорослими та друзями.

«Безпека дітей в Інтернеті» під такою назвою пройшов третій день тижня психології.

 

З метою формування в учнів необхідної компетентності з питань інформаційних технологій, ознайомлення з правилами безпечної роботи в Інтернеті, створення умови для партнерського спілкування та розвитку у школярів навичок та вміння працювати з інформацією практичним психологом та соціальним педагогом було проведено тренінги в 5,7,8 класах на тему «Безпека дітей в Інтернеті», а також було розповсюджено інформаційні буклети «Основи безпеки в Інтернеті для підлітків». Також в цей день було проведено загальношкільну акцію «Афоризми».

Дитинство… Найбільше воно запам’ятовується нам нашими мріями, бажаннями. У одних їх багато, у інших – одна, дві, але найзаповітніші. Проходить рік, два, десяток, і приємно мати те, про що мріяв. Випала нагода помріяти і учням початкових класів.

           Символічному «Дереву бажань» хлопчики і дівчатка довірили свої мрії.

 

Вони не тільки прагнуть мати нові моделі мобільних телефонів, сучасні іграшки,  але і хочуть читати енциклопедію, займалися спортом, щоб люди були чесні, добрі, ввічливі, щоб частіше посміхалися, мали міцне здоров’я. Задумуються над глобальними проблемами: щоб вічно жили батьки, ніколи не хворіли  щоб не загинуло людство.

В останній день тижня було проведено акцію «Лист психологу». Впродовж дня учні листувалися з психологом.

 

Для учнів школи виступила агітбригада «Ми здорове покоління» під керівництвом соціального педагога Дахно Л.М. з метою формування здорового способу життя.

Також усю свою уяву, фантазію і спостережливість учні могли проявити під час конкурсу «У світі ілюзій».

 

Підсумками тижня стала лінійка, присвячена завершенню тижня на якій були нагороджені переможці та активні учасники конкурсів грамотами та подяками.


Соціально – психологічна служба –  це  спільна діяльність     
 практичного психолога та соціального педагога.
 
16 вересня соціальний педагог - Дахно Л. М. провела годину спілкування з учнями 5 класу з метою поліпшення перебігу адаптаційного періоду
 
ПАМЯТКА БАТЬКАМ МАЙБУТНЬОГО ПЕРШОКЛАСНИКА

1. Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми.

2. Хай не буде жодного дня без прочитаної книги.

3. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами та проблемами дитини.

4. Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізувати, наклеювати, ліпити.

5. Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.

6. Надавайте перевагу повноцінному харчуванню.

7. Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хвилин.

8. Привчайте дитину до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.

9. Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сімї зі своїми правами і обов’язками.

10.Памятайте, що діти  не тільки продовжувачі наших особистих умінь і здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.
 

Сім правил успішного батьківства

1. Подавайте дітям приклад хорошої поведінки.

Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка – приклад для дорослих.

2. Змінюйте ситуацію, а не дитину.

Краще тримати цінні та небезпечні речі у недоступному для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їх природну цікавість.

3.Висловлюйте свої бажання позитивно.

Кажіть дітям, чого ви від них очікуєте, замість того, чого не бажаєте.

4.Висувайте реальні в вимоги.

Запитуйте себе, чи відповідають ваші вимоги віку дитини, ситуації, у якій вона опинилася. Пояснюйте причину, яка впливає ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні.

5.Обирайте виховання без фізичного покарання та крику.

Крик або постійні докори призводять до тривалих проблем емоційного характеру. Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю і поваги до інших.

Пам’ятайте! Дитина може чомусь навчитися тільки тоді, коли спокійна, задоволена чи радісна. Це також стосується і дорослих. Коли дитина дістала ляпаса, вона стає надто сердитою, знервованою та збудженою, тому не може достатньо глибоко усвідомити, за що  її покарано.

6. Допомагайте дітям вести себе краще, надаючи їм право вибору.

Не сперечайтеся з дітьми за незначні справи. Дозволяйте їм зробити вибір: нехай вони самі вирішують, що одягти чи що їсти. Це попередить образи та непокори з боку дитини. Вона не дорікатиме, що ви її постійно не пригнічуєте.

7. Прислухайтеся до того, що говорить ваша дитина

Проявляйте цікавість до того, що вона робить і відчуває.

Пам’ятайте! Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних  передумов позитивної їх поведінки та взаємопорозуміння.